Žuja i HNS predstavili novu nogometnu kampanju i preliminarni popis igrača za EURO 2024

20. May 2024 / Ostalo

Suradnja Žuje i hrvatske nogometne reprezentacije traje već više od 25 godina i najdugovječnije je sportsko partnerstvo na ovim prostorima. Novom kampanjom “Ne odustajemo” Žuja ponovno budi nacionalni ponos među igračima i navijačima

 Omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, i ove će godine bodriti hrvatsku nogometnu reprezentaciju na predstojećem Europskom prvenstvu u nogometu. Već tradicionalno, Zagrebačka pivovara i Hrvatski nogometni savez zajedno su predstavili novu Žujinu nogometnu kampanju i preliminarni popis igrača za ovogodišnji UEFA EURO u Njemačkoj.

Žuja već godinama uoči nogometnih natjecanja gradi pozitivnu navijačku atmosferu svojim kampanjama. Tako je i ove godine kada Žuja lansira kampanju “Ne odustajemo”.

Na predstavljanju kampanje i preliminarnog popisa igrača za Njemačku javnosti i medijima su se najprije obratili Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare i Marijan Kustić, predsjednik Hrvatskog nogometnog saveza.

“Iznimno smo sretni i ponosni što smo partner HNS-u i našoj nogometnoj reprezentaciji već više od 25 godina. Ovo dugogodišnje partnerstvo, koje je započelo 1998. godine, svjedoči o Žujinoj predanosti i ljubavi prema nogometu. Bodrimo naše dečke i kad gube i kad pobjeđuju i vjerujemo da tako pravi navijači navijaju. Zato mi se posebno sviđa poruka naše nove kampanje: U životu i nogometu ne odustajemo. I zaista vjerujemo u to. Dečkima želimo svu sreću u Njemačkoj”, rekao je Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare.

Da Hrvatski nogometni savez i Zagrebačka pivovara zaista imaju jako dobar odnos i snažnu vezu potvrdio je i predsjednik HNS-a Marijan Kustić: “Žuja je naš dugogodišnji partner i znamo da pomno prati našu reprezentaciju. S druge strane, Žuja prepoznaje koliko dečki truda ulažu i koliko sebe daju na terenu za sve nas, za Hrvatsku. I to su ove godine stavili u poseban fokus. Ekipi, stožeru, ali i cijelom Savezu podrška naših partnera jako puno znači”.

Žuja je uoči prvenstva već prošlog tjedna lansirala novu kampanju “Hrvatska te čeka” s Ivanom Perišićem u glavnoj ulozi koja slavi njegov povratak u reprezentaciju nakon teške ozljede prošle jeseni. Ta upornost prikazana u spotu s Perišićem ključan je motiv i kampanje “Ne odustajemo”. Uoči i tijekom prvenstva većina Žujinih pakiranja će dobiti novi izgled – krasit će ih prvotimci Vatrenih: Ivan Perišić, Josip Juranović, Joško Gvardiol i Bruno Petković.

Ponosni smo na naše dečke, a upravo to pokazujemo ovogodišnjim Žujinim nogometnim kampanjama. Znamo koliko je bio težak Perišićev put od ozljede prošle jeseni do potpunog oporavka. Njegova upornost tijekom tog oporavka je zaista vrijedna divljenja i sjajan je uvod u ono što nam slijedi tijekom Europskog prvenstva. Kad je najteže, kad su šanse najmanje, naši nogometaši ne odustaju. No to nije samo odlika nogometaša već i navijača. Točnije, ne odustajanje je u samoj srži hrvatskog mentaliteta. Upravo nas je to inspiriralo za kampanju “Ne odustajemo””, komentirala je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare, i dodala kako vjeruje da će se kampanja svidjeti i igračima i navijačima.

Izbornik hrvatske reprezentacije, Zlatko Dalić, tom je prilikom u zagrebačkoj Pivani otkrio preliminaran popis igrača koji će putovati u Njemačku, istaknuvši pritom i važnost podrške koju Žuja pruža reprezentaciji: “Žujine kampanje oduvijek izazivaju posebnu emociju nacionalnog ponosa. Ivan Perišić prošao je težak put od ozljede do oporavka, a pritom su njegova upornost i odlučnost zaista bili ključni. Zahvaljujem Žuji na podršci koju pruža našim igračima i što prepoznaje trud svih reprezentativaca i cijelog stožera”.

UEFA Europsko prvenstvo počinje 14. lipnja u Njemačkoj, a hrvatska reprezentacija svoj će natjecateljski put započeti već 15. lipnja na utakmici sa Španjolskom. Osim sa Španjolskom u Berlinu, Hrvatska će se u skupini B susresti s još dvije reprezentacije –  Albanijom u Hamburgu 19. lipnja i Italijom u Leipzigu 24. lipnja. TV premijera spota kampanje „Ne odustajemo“ očekuje se početkom lipnja.